Firefox » Loader langsomt i Firefox

wowwow

Loader langsomt i Firefox

Indlægaf wowwow » ons 28. okt 2020 15:37

Hej,

jeg har en side som hedder XXX - men når jeg logger ind i administrationsmodulet på Firefox og laver ændringer, så kan jeg ikke se dem - Men hvis jeg logger ind på Google Chrome, så kan jeg godt se ændringerne med det samme - nogen der ved hvordan jeg får Firefox til at vise ændringerne på siden med det samme ?

mvh,
Hans

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/86.0.4240.111 Safari/537.36

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Loader langsomt i Firefox

Indlægaf Jørgen Rasmussen » ons 28. okt 2020 17:33

Hej Hans

Selv hvis jeg havde adgang til dit administrationsmodul, tvivler jeg på, at jeg kunne finde ud af, hvad der er skyld i dit problem.
Du kan prøve at rydde Firefox' cache og se om det hjælper. Du kan læse om rydning af cachen her: https://support.mozilla.org/da/kb/saada ... efox-cache

Jeg har fjernet linket i dit indlæg. Jeg ser desværre nogle indlæg her i forummet, som jeg anser for at være forsøg på SEO.
Hilsen Jørgen

wowwow

Re: Loader langsomt i Firefox

Indlægaf wowwow » tors 29. okt 2020 10:35

Hej Jørgen,

mange tak for svar. Altså nu har jeg prøvet at rydde cache, men det har desværre ikke hjulpet. Jeg er ikke sikker på at det har noget at gøre med administrationsdelen, fordi problemet er der jo ikke i Google Chrome, kun i Firefox. Men jeg må prøve at lede videre...:-)

vh,
Hans