Firefox » Må skifte browser oftere

Leif Johansen

Må skifte browser oftere

Indlægaf Leif Johansen » lør 31. okt 2020 20:11

jeg har med de sidste versioner oftere oplevet at Firefox giver fejlmeldinger, ikke giver de forventede resultat eller går ned. Når jeg så skifter til Crome virker det perfekt.

Jeg vil mene at sikkerhed/sporingsbeskyttelse er prisværdigt, men at det er ved at gå for vidt. Sidst var besvarelse af et spørgeskema fra DanBio Gigtdatabasen altså rimelig officielt.

Jeg er ret tæt på at stille om fra Firefox til Crome i browserpræference på trods af mange års brug af Firefox desværre.

kh
Leif J

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:82.0) Gecko/20100101 Firefox/82.0

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Må skifte browser oftere

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tirs 3. nov 2020 16:49

Hej Leif J

Firefox kan selvfølgelig gå ned, selvom det ikke burde ske. Alvorlige fejl i Firefox rettes normalt hurtigt.

Hvis du oplever problemer med funktionen "Udvidet beskyttelse mod sporing" på et websted, kan du deaktivere funktionen for det pågældende websted: Klik på ikonet med skjoldet i adressefeltet og klik på kontakten.

Hvis du støder på den samme fejlmeddelelse igen, kan du give os det præcise ordlyd, så kan vi måske finde ud af, om der kan gøres noget.

Hvis brugen af Firefox giver dig mange problemer, kan du overveje at nulstille programmet. Du kan læse mere om nulstilling af Firefox i denne artikel: https://support.mozilla.org/da/kb/nulst ... -problemer
Hilsen Jørgen

Leif Johansen

Re: Må skifte browser oftere

Indlægaf Leif Johansen » tirs 3. nov 2020 17:26

jeg takker for råd og prøver at bruge dem i den næste tyd