Firefox » Søgning i adresselinjen

aagemonrad

Geografisk sted: Haderslev

Søgning i adresselinjen

Indlægaf aagemonrad » tors 2. dec 2021 12:30

Når jeg klikker i FF's adresselinje får jeg vedhæftede dropdown billede. Jeg har i eksemplet klikket í adresselinjen.
Jeg har søgt i FF's forum, men ikke fundet noget, som jeg kan bruge.
Jeg ønsker at kunne erstatte f.eks. Reddit, amazon og twitter med nogle links, som jeg bruger. Hvis det er muligt også at kunne tilføje yderligere links i listen. Jeg bruger FF version 94.0.2 (64 bit).
Der er en del sider, som har spørgsmål, som ligner, men hvor jeg enten ikke kan finde de "knapper", som er beskrevet, eller hvor mit skærmbillede ser anderledes ud. Jeg indstillet FF til at give en blank side, når jeg beder om et nyt faneblad, og altså ikke de "tiles", som er standard.
Mvh
Åge

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:94.0) Gecko/20100101 Firefox/94.0
Vedhæftede filer
søgeforslag forslag i adresselinjen.jpg

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Søgning i adresselinjen

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors 2. dec 2021 13:28

Hej Åge

Firefox kan vise forskellige forslag i rullemenuen, der vises, når man klikker i adressefeltet. Fx. vises sider, der er bogmærket og sider, der er findes på siden "Nyt faneblad". Så vidt jeg kan se, kan du kun redigere de forslag, der er vist på dit skærmbillede, på siden "Nyt faneblad".
Du kan prøve at skifte indstillingen for siden "Nyt faneblad" midlertidigt, så du kan redigere fliserne.
Hilsen Jørgen

aagemonrad

Indlægaf aagemonrad » tors 2. dec 2021 16:26

Tak Jørgen.
Det er et forsøg værd.
Hilsen Åge

aagemonrad

Indlægaf aagemonrad » tors 2. dec 2021 19:12

Nu er det prøvet, og det virker. Det virker ved at slå fliserne til, ændre dem, og så slå dem fra igen.
Tak for hjælpen.