- Ileana
Re: kan ikke sende mails:forbindelsen til SMTP serveren løb
vh
Ileana
Nu hr jeg fprøvet noget andet som virker: jeg har et gmail som jeg ikke bruger til at sende mail mentil at modtage fra enkelte personer og jeg gik ind på minkonto og sendte enmail tilmig og så skete miraklet at den blev sendt.
Ileana skrev: Hvordan tager man et skærmbillede?
Gæst skrev: Hej
Jeg har næsten samme problem! kan nemlig ikke sende gmail og yahoo mail fra thunderbird! Dog ingen problemmer med at sende hotmails! Jeg har lige afinstalleret mit gamle outlook, som jeg ellers fint kunne sende fra, har prøvet at sende med windows 10s nye mail klient, som jeg ligeledes kan sende fra, men ikke fra thunderbird. Ja, jeg har mange mail adresser fra forskellige udbyder...
Jeg har tjekket mine smtp instillinger flere gange, og de er alle instillet korrekt! Hvad kan årsagen være??
Vh
Saied
Kim Ludvigsen skrev: Har det tidligere virket - uden at du har lavet ændringer i indstillingerne siden?
I så fald kan det være serveren, der har problemer, og du skal så blot prøve igen senere. I fejlmeddelelsen står der navnet på SMTP-serveren, det kan du evt. skrive her, så kan vi muligvis finde ud af, om den har problemer i øjeblikket.