Side 1 af 1

Får ikke advisering på mine kalenderaftaler

Indlæg: tors 23. aug 2018 12:08
af Linda
Hejsa
Er der en der ved hvorfor mine kalenderaftaler pludselig ikke popper op mere automatisk?

Jeg har forsøgt at sætte påmindelser på igen manuelt og gemme aftalerne - og det kan jeg også fint - men den gemmer bare ikke ændringen.

What to do? :(

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/64.0.3282.140 Safari/537.36 Edge/17.17134

Re: Får ikke advisering på mine kalenderaftaler

Indlæg: tors 23. aug 2018 12:40
af Jørgen Rasmussen
Hej Linda.

Har du kontrolleret indstillingerne?
Åbn vinduet Indstillinger i Thunderbird. Klik på 'Kalender', og klik så på fanebladet 'Alarmer'. Kontrollér at der er flueben ud for indstillingen 'Vis pop op-vindue ved alarmer'.

Re: Får ikke advisering på mine kalenderaftaler

Indlæg: tors 23. aug 2018 12:53
af Linda
Hej Jørgen
Tak for dit svar
Jeg har egentlig en Gmail, men den er understøttet via Thunderbird - men hvordan åbner jeg så Thunderbird rigtig op?

Re: Får ikke advisering på mine kalenderaftaler

Indlæg: tors 23. aug 2018 15:39
af jfm
Hej Linda
Hvilken Thunderbird/Lightning-udgave bruger du?
Jeg har bemærket i TB60.0/Lightning 6.2, at alarmen ikke altid automatisk aktiveres, når man opreter en ny aftaler. Tjek derfor om du kan se "Klokkesymbolet" på aftale. Mangle "klokken", så skal du åbne aftalen og angive hvornår alarmen skal vises.

Hilsen

Jørgen Madsen