Side 1 af 1

downloader ikke korrekt

Indlæg: man 1. apr 2019 10:19
af MariaJ
Når jeg downloader på vores 2 mac computerer kommer der en pop-up frem at thunderbird er beskadiget og jeg skal skubbe diskbilledet ud?
Men der ser ikke ud til jeg får hentet det rigtigt ned og kommer rigtigt igang med programmet herfra vores mac ?
Hvad skal jeg gøre nu ?

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.11; rv:38.0) Gecko/20100101 Firefox/38.0

Re: downloader ikke korrekt

Indlæg: man 1. apr 2019 10:44
af Kim Ludvigsen
Hej Maria

Hvor prøver du at hente Thunderbird fra? Det skulle gerne virke, hvis du henter fra denne side:
https://www.thunderbird.net/da/

Re: downloader ikke korrekt

Indlæg: man 1. apr 2019 10:52
af Jørgen Rasmussen
Jeg bruger ikke selv Mac, så min viden om installationsproblemer på MacOS er yderst begrænset.
Måske er din Mac indstillet til kun at acceptere programmer, der er hentet fra Mac App Store. Jeg fandt en artikel på nettet (på engelsk) om problemet. Artiklen er ganske vist ikke om Thunderbird, men du kan måske bruge den alligevel.

Re: downloader ikke korrekt

Indlæg: man 1. apr 2019 11:05
af MariaJ
Mange tak for din hurtige tilbage melding Kim , men det er faktisk fra den side jeg allerede har downloadet fra ..

Re: downloader ikke korrekt

Indlæg: man 1. apr 2019 11:59
af MariaJ
Det ser ud til der er nogen der har oprettet en falsk side på samme link og derfor slår den fejl ?

Re: downloader ikke korrekt

Indlæg: man 1. apr 2019 12:06
af Jørgen Rasmussen
Der er ikke noget i vejen med siden, Kim linker til.

Jeg glemte at inkludere linket til den engelske artikel i mit tidligere svar.
https://secure.clcbio.com/helpspot/inde ... age&id=323