Thunderbird & Lightning » Banned by policy???

Erik Jensen

Banned by policy???

Indlægaf Erik Jensen » ons 22. jan 2020 21:13

Jeg kan pludselig ikke bruge min Thunderbird mail, når programmet starter op får jeg beskeden "Banned by Policy".
Er der nogen der kender løsningen på det her?
Venlig hilsen Erik

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:72.0) Gecko/20100101 Firefox/72.0

Erik2

Re: Banned by policy???

Indlægaf Erik2 » ons 22. jan 2020 21:29

Og nu virker Thunderbird igen????
Hvad i himlens navner er det, der foregår med det program? Er der nogen, der kender årsagen, vil jeg meget gerne vide det, jeg har en ubehagelig fornemmelse af, at der sidder mennesker/firmaer på nettet og læser med over skulderen i vores mail.

Erik3

Indlægaf Erik3 » tors 23. jan 2020 01:22

Så er den gal igen, Thunderbird er igen i udu, håber en af jer her kan hjælpe med det her bras.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 23. jan 2020 02:17

Hej Erik

Har du mulighed for at tage et skærmbillede af meddelelsen og indsætte billedet her? Umiddelbart kan jeg ikke se, at den tekst skulle stamme fra Thunderbird, så jeg vil gerne se, hvordan meddelelsen ser ud.
Mvh. Kim

Erik5

Indlægaf Erik5 » tors 23. jan 2020 02:31

Hej Kim.
Lige nu virker min mail, men hvis den går i hat og briller igen, så skal jeg nok huske at tage et skærmbillede af beskeden og lægge her.
Når jeg tror problemet har med Thunderbird at gøre, skyldes det, at problemet kun har fundet sted ved opstart af Thunderbird. Så bliver jeg bedt om at indtaste mit password og selvom jeg indtaster det korrekte password ændrer det intet. Jeg får ikke adgang til min mail og det lille skærmbillede viser sig med teksten "Banned by policy".
Jeg kan læse min mail uden problemer på min mobil og ved at logge direkte ind på One.com - altså er det kun ved brugen af Thunderbird problemet en gang imellem opstår.
Mvh Erik

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 23. jan 2020 02:41

Får du slet ikke startet Thunderbird, når det sker, eller får du startet Thunderbird og kan se de gamle mails, men blot ikke kan få hentet nye mails?

Du må også gerne tage et skærmbillede af boksen, hvor du skal indtaste adgangskode, når/hvis det sker igen.
Mvh. Kim

Erik5

Indlægaf Erik5 » tors 23. jan 2020 02:49

Jeg får startet Thunderbird op som normalt, kan se alle mine mails, men når programmet verificerer mit password op imod One.com opstår problemet. Så kommer den lille besked i nederste højre hjørne, hvorefter jeg bliver bedt om at indtaste mit password. Og selvom jeg indtaster korrekt password, bliver det ikke godtaget og jeg når ingen vegne.
Jeg ved ikke om det her giver mening for dig, jeg tager de skærmbilleder du efterspørger næste gang det sker.
Mvh Erik

Bob

Indlægaf Bob » ons 12. feb 2020 13:57

Erik5 skrev: Jeg får startet Thunderbird op som normalt, kan se alle mine mails, men når programmet verificerer mit password op imod One.com opstår problemet. Så kommer den lille besked i nederste højre hjørne, hvorefter jeg bliver bedt om at indtaste mit password. Og selvom jeg indtaster korrekt password, bliver det ikke godtaget og jeg når ingen vegne.
Jeg ved ikke om det her giver mening for dig, jeg tager de skærmbilleder du efterspørger næste gang det sker.
Mvh Erik

Hej Erik.

Har du stadig samme problem, jeg er lige stødt på det samme, ved alle brugernavne og koder passer, men får den fejl også.
Fandt du en løsning
MVH Bob

Erik Jensen

Indlægaf Erik Jensen » lør 4. apr 2020 13:14

Nu er jeg rendt ind i det problem igen. Er der nogen der har en løsning?

Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Indlægaf Karl Erik » søn 5. apr 2020 18:22

Kan det være din firewall der blokerer. Prøv at slå den fra, hvis du nu ingen problemer har er det nok den.

VIGTIGT: Firewallen skal slås til igen med det samme, det er kun for at se om den var årsagen.
Karl Erik

Linda Kristiansen

Indlægaf Linda Kristiansen » tors 16. apr 2020 20:36

Jeg har også pludselig fået denne fejl - men kun på 1 ud af tre mailadresser, der alle tre kommer ind i thunderbird: https://www.screenpresso.com/=CxlId
Mailen virker stadig helt fint på min telefon...