Side 1 af 1

Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg: fre 7. feb 2020 12:31
af Jakob A
Hej forum. Siden i går har jeg ikke kunne logge ind på mine forskellige email-konti i Thunderbird. De virker på telefon, så det er de rigtige koder, jeg bruger.

Jeg får meddelelsen login på serveren mislykkedes, og nogle gange "Banned by policy" (pop up nederst i højre hjørne)

Jeg bruger windows pc.


Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/79.0.3945.130 Safari/537.36 OPR/66.0.3515.44

Re: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg: fre 7. feb 2020 12:50
af Jørgen Rasmussen
Hej Jakob

Jeg tror ikke fejlmeddelelsen er fra selve Thunderbird, men fra din mailudbyder.
Kan du tage et skærmbillede af meddelelsen og indsætte billedet her i forummet?

Re: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg: fre 7. feb 2020 13:15
af Jakob A
Hej Jørgen
Nå, men nu kan jeg pludselig logge ind. Jeg nåede dog at tage et skærmbillede, mens der var fejl. Vedhæftet her. Men hvis det var min udbyder (one.com), så skulle der vel også være noget galt via mobilen?

Re: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg: fre 7. feb 2020 13:17
af Jakob A
PS. Jeg ved godt, at billedet er utydeligt (uvist hvorfor). Men der står: advarsel for kontoen [min mailkonto] Banned by policy

Re: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg: fre 7. feb 2020 14:37
af Jørgen Rasmussen
Det er ikke så længe siden, at en anden bruger med mailkonto hos One.com havde samme problem. viewtopic.php?f=2&t=13247

Har du tjekket dine kontoindstillinger for mailkontoen i Thunderbird? https://support.mozilla.org/da/kb/konto ... #w_one-com

Hvis problemet fortsætter/dukker op igen, så kontakt One.com. De har måske et bud på, hvorfor deres mailserver sender meddelelsen "Banned by policy".