Thunderbird & Lightning » indgåennde post

glenn
 

indgåennde post

Indlægaf glenn » fre 18. dec 2020 11:50

indgående post har fungeret i årevis, men ikke de sidste 2 døgn.
Har AVG antivirusprogram.
har slettet imap og smtp password og stoppet firewall midlertidigt uden virkning.
har nogen en løsning?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.88 Safari/537.36

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 5741
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 17:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: indgåennde post

Indlægaf Jørgen Rasmussen » fre 18. dec 2020 13:23

Får du nogen fejlmeddelelser?

Måske har din mailudbyder ændret indstillingerne. Kontrollér om du bruger de rigtige kontoindstillinger.
Hvis problemet er opstået i forbindelse med opdatering af Thunderbird til version 78, så læs denne tråd: viewtopic.php?f=2&t=13416
Hilsen Jørgen