Thunderbird & Lightning » Thunderbird Indbakke

JBN
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: tors 7. jan 2016 15:47

Thunderbird Indbakke

Indlægaf JBN » tors 2. dec 2021 19:59

Thunderbird indbakke , ingen mails vises.

I bunden anføres der godt nok antal ulæste og mails ialt, men ellers vises intet.

Hvad kan det skyldes ?

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_15_6) AppleWebKit/605.1.15 (KHTML, like Gecko) Version/15.1 Safari/605.1.15

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 5909
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 16:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: Thunderbird Indbakke

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors 2. dec 2021 20:06

Prøv at reparere indbakken: Højreklik på indbakken og vælg "Egenskaber". Klik på "Reparer mappe".
Hilsen Jørgen

JBN
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: tors 7. jan 2016 15:47

Re: Thunderbird Indbakke

Indlægaf JBN » tors 2. dec 2021 20:14

Jørgen Rasmussen skrev: Prøv at reparere indbakken: Højreklik på indbakken og vælg "Egenskaber". Klik på "Reparer mappe".


Hej Jørgen Rasmussen

Det hjalp desværre ikke noget!

JBN
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: tors 7. jan 2016 15:47

Re: Thunderbird Indbakke

Indlægaf JBN » tors 2. dec 2021 20:17

Jørgen Rasmussen skrev: Prøv at reparere indbakken: Højreklik på indbakken og vælg "Egenskaber". Klik på "Reparer mappe".


Hej Jørgen Rasmussen

Det hjalp desværre ikke noget!

Når jeg klikker på undermapper til indbakke kommer de godt nok frem

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 5909
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 16:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: Thunderbird Indbakke

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors 2. dec 2021 20:23

Har du valgt "Alle" under Menuen "Vis" -> "Meddelelser"?

Hvis der er tale om en IMAP-konto, så log på kontoen med din browser og kontroller, om dine mails er i indbakken dér.
Hilsen Jørgen

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 5909
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 16:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: Thunderbird Indbakke

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors 2. dec 2021 21:21

JBN skrev: Når jeg klikker på undermapper til indbakke kommer de godt nok frem


Har du flere mailkonti i Thunderbird og har du valgt at få vist mapperne samlet? Menuen Vis -> Mapper -> Samlede.
Hilsen Jørgen

JBN
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: tors 7. jan 2016 15:47

Re: Thunderbird Indbakke

Indlægaf JBN » tors 2. dec 2021 21:51

Jørgen Rasmussen skrev: Har du valgt "Alle" under Menuen "Vis" -> "Meddelelser"?

Hvis der er tale om en IMAP-konto, så log på kontoen med din browser og kontroller, om dine mails er i indbakken dér.


Hej Jørgen,

Det er en Pop3 konto.
Mails ligger ikke i indbakke, kun i POP mappe.

Mvh. Jørgen

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 5909
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 16:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: Thunderbird Indbakke

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors 2. dec 2021 22:56

Måske er indbakkens indeksfil beskadiget. Du kan slette den. Thunderbird opretter en ny.

Klik på menuknappen i Thunderbird, klik på "Hjælp", og klik så på "Mere teknisk information". Det åbner fanebladet Teknisk information. Klik på "Åbn mappe" ud for Profilmappe i afsnittet Programinfo.
Afslut Thunderbird.
Åbn mappen "Mail" i mappen, du lige åbnede. Åbn mappen, der har samme navn som kontoens mailserver.
Slet filen Inbox.msf. Der er to filer med navnet Inbox. Slet kun filen med endelsen .msf.
Start Thunderbird.
Hilsen Jørgen

JBN
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: tors 7. jan 2016 15:47

Re: Thunderbird Indbakke

Indlægaf JBN » tors 2. dec 2021 23:11

Jørgen Rasmussen skrev: Måske er indbakkens indeksfil beskadiget. Du kan slette den. Thunderbird opretter en ny.

Klik på menuknappen i Thunderbird, klik på "Hjælp", og klik så på "Mere teknisk information". Det åbner fanebladet Teknisk information. Klik på "Åbn mappe" ud for Profilmappe i afsnittet Programinfo.
Afslut Thunderbird.
Åbn mappen "Mail" i mappen, du lige åbnede. Åbn mappen, der har samme navn som kontoens mailserver.
Slet filen Inbox.msf. Der er to filer med navnet Inbox. Slet kun filen med endelsen .msf.
Start Thunderbird.


Tak Jørgen, det vil jeg prøve i morgen.
Venlig hilsen Jørgen

JBN
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: tors 7. jan 2016 15:47

Re: Thunderbird Indbakke

Indlægaf JBN » fre 3. dec 2021 09:35

Jørgen Rasmussen skrev: Måske er indbakkens indeksfil beskadiget. Du kan slette den. Thunderbird opretter en ny.

Klik på menuknappen i Thunderbird, klik på "Hjælp", og klik så på "Mere teknisk information". Det åbner fanebladet Teknisk information. Klik på "Åbn mappe" ud for Profilmappe i afsnittet Programinfo.
Afslut Thunderbird.
Åbn mappen "Mail" i mappen, du lige åbnede. Åbn mappen, der har samme navn som kontoens mailserver.
Slet filen Inbox.msf. Der er to filer med navnet Inbox. Slet kun filen med endelsen .msf.
Start Thunderbird.
JBN skrev:
Jørgen Rasmussen skrev: Måske er indbakkens indeksfil beskadiget. Du kan slette den. Thunderbird opretter en ny.

Klik på menuknappen i Thunderbird, klik på "Hjælp", og klik så på "Mere teknisk information". Det åbner fanebladet Teknisk information. Klik på "Åbn mappe" ud for Profilmappe i afsnittet Programinfo.
Afslut Thunderbird.
Åbn mappen "Mail" i mappen, du lige åbnede. Åbn mappen, der har samme navn som kontoens mailserver.
Slet filen Inbox.msf. Der er to filer med navnet Inbox. Slet kun filen med endelsen .msf.
Start Thunderbird.


Tak Jørgen, det vil jeg prøve i morgen.
Venlig hilsen Jørgen


Hej Jørgen Rasmussen,
Tak endnu en gang for hjælpen.
Din vejledning med indexfil løste problemet.
:-)