Side 1 af 1

thunderbird

Indlæg: man 3. jan 2022 19:46
af Gæst
her i slut december begyndte tb og shitte op jeg ka pluselig ikke hive mails ned jeg har prøvet alt men ka ikke logge ind hverken på gmail eller youmail det skriver ,at jeg ikke skriver det rigtige pasword men det gør jeg og ja har prøvet både med imap og pop det skal notesres at windows mail giver samme besked den 1/1 var sidste gang jeg ku hive mail ned på tb har prøvet og afinstallerer og installerer igen men den vil ikke acceptere min pasword
mogen der ku ha et bud på hvad der sker og ja jeg har prøvet med alle indstillinger og porte ,men dt virker ikke mere.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36

Re: thunderbird

Indlæg: man 3. jan 2022 20:00
af Gæst
den skriver flg
sikke forbindelse mislykkedes
der kan være et problem med serverens konfig

Re: thunderbird

Indlæg: man 3. jan 2022 20:13
af Jørgen Rasmussen
Står der ikke noget mere i den fejlmeddelelse?
Giv os hele teksten.
Har du installeret et antivirusprogram/sikkerhedsprogram lige inden problemet opstod?

Re: thunderbird

Indlæg: tirs 4. jan 2022 08:21
af Gæst
sikker forbindelse mislykkedes
____________________________________

dette kan være et problem med serveres konfigiration eller det
kan betyde nogen førsøger at give sig ud for og være serveren

hvis du har kunne tilgå serveren tidligerer kan dette problem være
midlertiligt og du anbefales og prøve igen senerer


ELLER DU KAN TILFØJE EN UNDTAGELSE

dett er den helt precis text på tb og windows mail på både min gmail og min yousee mail

Re: thunderbird

Indlæg: tirs 4. jan 2022 08:23
af Gæst
og nej hat installeret nogen som helst i lang tid

Re: thunderbird

Indlæg: tirs 4. jan 2022 15:27
af Jørgen Rasmussen
Jeg havde håbet, at der stod noget mere i den fejlmeddelelse.
Hvis Thunderbird af en eller anden grund ikke kan oprette en sikker (krypteret) forbindelse til en webside eller en mailserver, vises en fejlmeddelelse.
Som der står i fejlmeddelelsen, kan det skyldes et problem med serverens konfiguration, eller at nogen forsøger at give sig ud for at være serveren.

Det kan også være, at certifikatlageret i Thunderbird er beskadiget. Du kan prøve at slette filen, der indeholder certifikatlageret. Thunderbird laver et nyt certifikatlager.

Klik på menuknappen i Thunderbird, klik på "Hjælp", og klik så på "Mere teknisk information". Det åbner siden Teknisk information.
Klik på "Åbn mappe" ud for "Profilmappe" i afsnittet Programinfo.
Afslut Thunderbird.
Find filen cert9.db i mappen, du lige åbnede, og omdøb den til gammel-cert9.db.
Start Thunderbird.

Re: thunderbird

Indlæg: tirs 4. jan 2022 18:11
af Gæst
hej Jørgen jeg fik løst problemet ved og skifte pasword i både gmail og
yousee og så ku tb finde mig strange det har jeg aldrig været ude for før .

Re: thunderbird

Indlæg: tirs 4. jan 2022 18:19
af Jørgen Rasmussen
Underligt, men godt du fik det til at virke.