- ClausChristensen
Mail vises med forket indhold efter instalation på ny PC
Jeg har fået ny PC (Surface Med Windows 11)
Som vanlig downloader jeg Thunderbird
Opretter mailinf fra gamle pc
Alt ser næsten ud til at gå vel!
De gamle mail strømmer ind under mapper mm!
Bemærker dog en lille fejl der er nogle gamle mail som ser ud til at være dateret til dags dato - kun nogle få - og jeg har set det før!
MEN : Efter nogle dages drift begynder nogle mail at vises med forkert indhold! (under lig blanding bogstaver, tal og tegn uden mening)
Mens andre fra samme afsender og inhold vises helt OK
Men nu sker det også at mail også nye optræder med helt forkert mend forståeligt indhold fra en af mine andre mail!!!
Pt er det 10 % der går galt
Info:
Jeg har forsøgt fejlfinding efter anvisning (kørt fejlsikker tilsatnd og 0-stillet chache mm)
Jeg bruger IMAP
Jeg har i ca 20 år haft Thunderbird som mailklient og været glad for det!
Jeg har før sikftet til ny PC efter samme metode!
Min tlf og tablet med gmail viser alle mail korrekt !!!!!
Jeg er en rimelig erfaren PC bruger
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/99.0.4844.84 Safari/537.36
Som vanlig downloader jeg Thunderbird
Opretter mailinf fra gamle pc
Alt ser næsten ud til at gå vel!
De gamle mail strømmer ind under mapper mm!
Bemærker dog en lille fejl der er nogle gamle mail som ser ud til at være dateret til dags dato - kun nogle få - og jeg har set det før!
MEN : Efter nogle dages drift begynder nogle mail at vises med forkert indhold! (under lig blanding bogstaver, tal og tegn uden mening)
Mens andre fra samme afsender og inhold vises helt OK
Men nu sker det også at mail også nye optræder med helt forkert mend forståeligt indhold fra en af mine andre mail!!!
Pt er det 10 % der går galt
Info:
Jeg har forsøgt fejlfinding efter anvisning (kørt fejlsikker tilsatnd og 0-stillet chache mm)
Jeg bruger IMAP
Jeg har i ca 20 år haft Thunderbird som mailklient og været glad for det!
Jeg har før sikftet til ny PC efter samme metode!
Min tlf og tablet med gmail viser alle mail korrekt !!!!!
Jeg er en rimelig erfaren PC bruger
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/99.0.4844.84 Safari/537.36