Thunderbird & Lightning » Jorden til Hansen

sskroeder
MozillaDanmark

Geografisk sted: Odense, Danmark

Jorden til Hansen

Indlægaf sskroeder » man 22. aug 2005 15:18

Hej Hansen --

Søren (catch22) og jeg har nu fået Firefox i CVS -- og siden jeg nu er kommet ind i en stime, så vil jeg gerne have TB filerne ind også ...

Jeg tænkte på om du evt. kunne sørge for at være på messenger en aften -- har dig som buddy - men du synes aldrig på ... er der andre IM programmer du hellere bruger ???

Selve indførelsen vil nemlig kræve lidt kontinuerlig kontakt, dig og mig imellem - da der skal laves nogle nyoversættelser, og keys skal flyttes fra nogle filer til andre ... osv osv ... en lille reorganisering, kort sagt *S*

Nuvel ... Det ville være fedt, hvis vi kunne få TB kilderne i også ...

Mvh
/Søren Munk Skrøder
sskroeder
/Søren Munk Skrøder

hansen
MozillaDanmark

Re:Jorden til Hansen

Indlægaf hansen » man 22. aug 2005 16:39

Heheh - hansen er på jorden :) - sidder bare aldrig på det der messenger/icq/etc.

Så din mail på l10n'en, men jeg var i Jylland.

Jeg skal lige blive færdig på arbejde, til et møde, hen til min søster og fixe puter, og så kommer jeg hjem.
Det bliver lidt sent, men jeg har allerede filerne lagt om til CVS(tror jeg), så jeg skal bare sikre mig, at jeg ikke overskriver nogle af jeres toolkits.

Hvis du ikke har tid i aften, hvad så med i morgen? Jeg har vist ikke så meget arbejde i morgen, så jeg er tidligt hjemme (16-17-tiden).

Jeg skal nok sætte min maskine op, så jeg altid hopper på messenger i disse tider.