Thunderbird & Lightning » Manglende opdatering på Thunderbird / Lightning

Edbart
 
Indlæg: 47
Tilmeldt: tors 16. sep 2010 00:41

Manglende opdatering på Thunderbird / Lightning

Indlægaf Edbart » ons 9. maj 2012 12:01

Hej.
Jeg har netop overført Thunderbird til en ny computer. Jeg tog backup med Mozbackup som jeg så indlæste i den nye computer. Herunder data til Lightning. Men når jeg anvender Thunderbird nu følger Lightning kalenderen ikke med. Den skifter ikke dag / dato og viser ikke kommende begivenheder. Disse er indlæst idet jeg godt manuelt kan indstille kalenderen til at vise den aktuelle dato og dagens aktiviteter.
Hvordan retter jeg op på det? Jeg har forsøgt at hente Lightning en gang til, men det har ikke virket.
Jeg anvender desuden Google Chrome og Windows 8 Consumer Prewiev
MVH
Edbart

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/535.19 (KHTML, like Gecko) Chrome/18.0.1025.168 Safari/535.19