Side 1 af 1

forbindelsen til pop3 nulstillet, glemt brugernavn og kode

Indlæg: tirs 23. apr 2019 20:37
af Gæst
Jeg kan ikke modtage mails, og vist heller ikke sende. Når jeg prøver, får jeg beskeden at forbindelsen til serveren pop3.mail.dk er nulstillet.
Når jeg forsøger mig frem, bliver jeg hele tiden bedt om brugernavn og kode, men dem jeg foreslår, bliver afvist.

Kan I hjælpe?
Kirsten.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/73.0.3683.103 Safari/537.36

Re: forbindelsen til pop3 nulstillet, glemt brugernavn og ko

Indlæg: tirs 23. apr 2019 23:17
af Jørgen Rasmussen
Hej Kirsten

Er det et problem, der lige er opstået med Thunderbird, eller er du først lige begyndt at bruge programmet?

Jeg har ikke selv mailkonto hos YouSee/TDC, men jeg tror TDC er skiftet til YouSee.
Kontroller evt. dine kontoindstillinger i Thunderbird med kontoindstillingerne for YouSee på denne side: https://support.mozilla.org/da/kb/konto ... e-udbydere