MozillaDanmark generelt » Pænt farvel

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Pænt farvel

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 5. mar 2020 02:45

Dette er den sidste tråd, jeg deltager i her i forummet, og det er den sidste dag, jeg hjælper med at oversætte Mozillas programmer og hjemmesider.

Det er i dag 15 år siden, jeg meldte mig ind i MozillaDanmarks forum, og måneden efter begyndte jeg at hjælpe med at oversætte Mozillas programmer og lave hjælpeartikler.

Det har været sjove år og spændende år, og jeg har forhåbentlig kunnet hjælpe andre brugere gennem årene, både her i forummet og ved at hjælpe med at fordanske produkter og hjælpeartikler.

Det har også være irriterende år, når Mozilla har lavet nye produkter, der skulle oversættes, men som aldrig kom på markedet. Og når Mozilla har ændret på funktioner i programmerne, så de ikke længere fungerede, som man var vant til.

Men Mozillas programmer er stadig de bedste, ikke mindst på grund af den bagvedliggende filosofi om at benytte åbne webstandarder og på grund af Mozillas kamp for at holde internettet åbent for alle.

Så det er altså ikke fordi, jeg har fundet bedre programmer, at jeg siger pænt farvel, men fordi jeg mener, det er på tide at finde andre ting at bruge tiden på. Og med 15 år på bagen, har jeg vel også udtjent min værnepligt som ulønnet supporter og oversætter.

Skulle du sidde og få lyst til at tage en 15-års tørn (eller måske blot 14 år), så kan MozillaDanmark altid bruge din hjælp - læs mere på https://mozilladanmark.dk/vaermed/.

Jeg vil slutte med at sige tak for samarbejdet med de andre frivillige i MozillaDanmark!

Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:70.0) Gecko/20100101 Firefox/70.0
Mvh. Kim