- Gæst
Afsendelse af mail mislykkedes
Igennem de sidste dage, har jeg i perioder (nu i det sidste døgn) ikke kunnet sende mail, men godt modtage.
Problemet startede muligvis efter en thunderbird opdatering, men jeg er ikke helt sikker.
Internet You See:
pop3.yousee.dk
asmtp.yousee.dk
pop3 port 995
smtp port 587
Kaspersky internet security
Windows 7
Thunderbird version 91.0.2 (64-bit)
Ved forsøg på afsendelse, besked - afsendelse af meddelelsen mislykkedes med et gult udråbstegn, men ikke anden forklaring.
Mon der er nogen, der kan hjælpe med at løse problemet ?
På forhånd tak.
Karen Bæk
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101 Firefox/91.0
Problemet startede muligvis efter en thunderbird opdatering, men jeg er ikke helt sikker.
Internet You See:
pop3.yousee.dk
asmtp.yousee.dk
pop3 port 995
smtp port 587
Kaspersky internet security
Windows 7
Thunderbird version 91.0.2 (64-bit)
Ved forsøg på afsendelse, besked - afsendelse af meddelelsen mislykkedes med et gult udråbstegn, men ikke anden forklaring.
Mon der er nogen, der kan hjælpe med at løse problemet ?
På forhånd tak.
Karen Bæk
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101 Firefox/91.0