MozillaDanmark generelt » firefox

preben haagensen

firefox

Indlægaf preben haagensen » søn 26. sep 2021 21:01

I mange år var Firefox min foretrukne browser, men det stoppede da firefox forandrede alla mine PDF filer. Så var der en ny version, så jeg lagde firefox ind igen, og straks blev mine PDF filer forandret til firefox filer, og det selv om firefox var nulstillet og ikke gjort til standardbrowser. jeg ved ikke hvorfor, men så længe firefox gør dette kommer jeg ikke til at bruge firefox igen, der er ingen andre browsere der opfører sig på denne måde. jeg håber der kommer en løsning på dette, hvis ikke er jeg totalt færdig med firefox.
Thunderbird er der også problemer med, thunderbird er svær at åbne, den bliver ved med at sige, svarer ikke og bliver ved med at sige genstart, det tager tid før den åbner, men så kører det upåklageligt.

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/94.0.4606.61 Safari/537.36

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: firefox

Indlægaf Jørgen Rasmussen » søn 26. sep 2021 21:44

Hej Preben

Jeg tror, at de fleste browsere har en indbygget PDF-læser. Du kan deaktivere den indbyggede PDF-læser i Firefox. Du kan læse mere i denne artikel: https://support.mozilla.org/da/kb/se-pd ... -hente-dem

Jeg ved ikke, hvorfor din Thunderbird ikke svarer. Det kan være et sikkerhedsprogram, der er skyld i problemet.
Hilsen Jørgen