MozillaDanmark generelt » Hej

Louis

Hej

Indlægaf Louis » tors 5. maj 2005 00:10

Dette brev har jeg sendt til en EDB mailingsliste:

Hej EDB

Før i tiden var jeg meget skæptisk overfor Firefox og de andre Mozilla produkter, men efter jeg har prøvet dem er de blevet mine forekrukne programmer.
Jeg kan huske at jeg da jeg lige have købt Microsoft Office 2003 og prallede med at havde dem på listen og alle skrev at det var snydt for mig og det kan jeg faktisk godt give jer ret i nu!
Her kan I se hvilke programmer jeg bruger før og nu:

Webbrowser: før: Microsoft Internet Explorer 6.0 - nu: Mozilla Firefox
Mailprogram: før: Microsoft Office Outlook 2003 - nu: Mozilla Thunderbird
Hjemmesideredigeringsprogram: før: Microsoft Office FrontPage 2003 - nu: Mozilla Nvu
(Jeg bruger dog stadig Microsoft Office Word 2003 som skriveprogram da jeg ikke har fundet et bedre alternativ der.)

Derudover har Mozilla også lavet et kalenderprogram ved navn: Sunbird og en fuld pakke med både browser (Navigator), mailprogram og hjemmesredigeringsprogram (Composer) ved navn Mozilla Suite eller Mozilla 1.x som den også kaldes. Jeg anbefaler dog at du instalere programmerne enkeltvis istedet for at instalere Mozilla Suite/Mozilla 1.x da den ikke opdateres så tit mere. De andre programmer i Mozilla-familen opdateres hele tiden.

Alle programmerne optalt i denne mail er dansksporget! Mange kender kun Mozillas internatinale hjemmeside: www.mozilla.org og det er snydt da det går glip af nogle af programmerne på dansk.
Mozilla Danmarks hjemmeside er www.mozilla.dk, hvor programmerne kan hentes på dansk.

Use Mozilla products and put Microsoft products up in your...! (Nok ikke rigtigt stavet men bare I forstår hvad der skal stå - det sidste ord må i selv gætte jer til ;-)

--
Mvh. Louis
Hjemmeside: www.louis.dk
Mail: louis@louis.dk
MSN: louis@louis.dk