Thunderbird & Lightning » Recipients Reminder

tinem

Recipients Reminder

Indlægaf tinem » tors 4. apr 2019 06:41

Jeg er lidt i tvivl om hvad nedenstående PrintScreen betyder?

Jeg er glad for MailMerge, men har nu et par gange haft brug for KUN at sende til et par stykker uden at bruge MailMerge, men når jeg så klikker Send, så får jeg nedenstående og er nu blevet i tvivl om BEGGE personer overhovedet har modtaget min mail.

Nogen som kan klargøre dette, tak?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:66.0) Gecko/20100101 Firefox/66.0
Vedhæftede filer
thunderbird_mail merge_recipients_reminder.jpg

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Recipients Reminder

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 4. apr 2019 08:29

Hej Tine

Dialogboksen er blot en beskyttelse fra Mail Merge mod fejl. Mail Merge kan se, at du sender til flere modtagere uden at bruge Mail Merge, så for at være sikker på, at det ikke er en fejl, vises dialogboksen.

Klikker du på Send, sendes til begge modtagere via Thunderbirds almindelige funktioner, altså uden om Mail Merge. Sæt flueben ud for Don't ask me again, hvis du vil slippe for dialogboksen fremover.
Mvh. Kim

tinem

Re: Recipients Reminder

Indlægaf tinem » tors 4. apr 2019 08:46

Tusind tak, det er jo vigtigt at vide. Synes ikke den pop-up er så god til at forklare det og forstod det faktisk som om at jeg IKKE skulle sende via Send men bruge MailMerge, hvilket jeg så valgte alligevel ikke at gøre.

Er simpelthen så glad for at jeg endelig fik taget gang i at bruge Thunderbird. Har tidligere læst så meget godt om det, men det tager jo også tid hver gang man skal skifte mailprogram, så havde udsat det til WindowsLiveMail ikke blev opdateret mere. Og glad for skiftet. :-)