Thunderbird & Lightning » Kan ikke logge ind på Thunderbird

Jakob A

Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlægaf Jakob A » fre 7. feb 2020 12:31

Hej forum. Siden i går har jeg ikke kunne logge ind på mine forskellige email-konti i Thunderbird. De virker på telefon, så det er de rigtige koder, jeg bruger.

Jeg får meddelelsen login på serveren mislykkedes, og nogle gange "Banned by policy" (pop up nederst i højre hjørne)

Jeg bruger windows pc.

Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/79.0.3945.130 Safari/537.36 OPR/66.0.3515.44

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlægaf Jørgen Rasmussen » fre 7. feb 2020 12:50

Hej Jakob

Jeg tror ikke fejlmeddelelsen er fra selve Thunderbird, men fra din mailudbyder.
Kan du tage et skærmbillede af meddelelsen og indsætte billedet her i forummet?
Hilsen Jørgen

Jakob A

Indlægaf Jakob A » fre 7. feb 2020 13:15

Hej Jørgen
Nå, men nu kan jeg pludselig logge ind. Jeg nåede dog at tage et skærmbillede, mens der var fejl. Vedhæftet her. Men hvis det var min udbyder (one.com), så skulle der vel også være noget galt via mobilen?
Vedhæftede filer
thunderbird_error (4).png

Jakob A

Indlægaf Jakob A » fre 7. feb 2020 13:17

PS. Jeg ved godt, at billedet er utydeligt (uvist hvorfor). Men der står: advarsel for kontoen [min mailkonto] Banned by policy

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Jørgen Rasmussen » fre 7. feb 2020 14:37

Det er ikke så længe siden, at en anden bruger med mailkonto hos One.com havde samme problem. viewtopic.php?f=2&t=13247

Har du tjekket dine kontoindstillinger for mailkontoen i Thunderbird? https://support.mozilla.org/da/kb/konto ... #w_one-com

Hvis problemet fortsætter/dukker op igen, så kontakt One.com. De har måske et bud på, hvorfor deres mailserver sender meddelelsen "Banned by policy".
Hilsen Jørgen

Hunter65

Indlægaf Hunter65 » tors 27. feb 2020 19:48

Jeg har nøjagtig samme problem. Jeg har haft kontakt med min udbyder og der er ingen fejl at spore hos dem. Problemet startede efter en opdatering af appén