Firefox » Kan ikke få dansk tilbage igen

T-buch

Kan ikke få dansk tilbage igen

Indlægaf T-buch » søn 17. jan 2021 09:04

Jeg har haft skiftet interfacesproget til engelsk i et kort stykke tid og kan nu ikke få det tilbage til dansk igen - nogle gode ideer?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:84.0) Gecko/20100101 Firefox/84.0
Thomas B

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Kan ikke få dansk tilbage igen

Indlægaf Jørgen Rasmussen » søn 17. jan 2021 12:35

Hilsen Jørgen

T-buch

Indlægaf T-buch » søn 17. jan 2021 17:18

Tak det er præcis det jeg gjorde for at skifte til engelsk, men jeg får ikke lov til at gøre det tilbage
Thomas B

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Indlægaf Jørgen Rasmussen » søn 17. jan 2021 17:27

Betyder det, at du ikke kan vælge "Dansk" i rullemenuen eller skifter Firefox ikke sprog, når du genstarter programmet, efter du har valgt Dansk?

Prøv også at åbne fanebladet Tilføjelser. Klik på ikonet med tandhjulet og vælg "Søg efter opdateringer".
Hilsen Jørgen

T-buch

Indlægaf T-buch » man 18. jan 2021 07:19

JA det betyder at den fortsætter på engelsk, når jeg klikker genstart (der er i øvrigt to Genstartmuligheder)
¤PC1296-.jpg

Jeg har også forsøgt at smide engelsk helt "overbord"
Jeg har også et problem med at tilpasse firefox idet jeg ikke kan få bogmærkelinjen til permanent at være der, når Firefox åbnes - den skal jeg "op" (klik vis osv) og aktivere hver gang - ved ikke om der er en sammenhæng

Hvad vil en gennemsøgning af opdateringer til tilføjelser kunne hjælpe, tænker du?
Thomas B

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Indlægaf Jørgen Rasmussen » man 18. jan 2021 12:54

Når Firefox opdateres til en ny version, opdateres sprogpakken også. Jeg tænkte, at den danske sprogpakke måske ikke var blevet opdateret, og at det var derfor, du ikke kan få brugerfladen i Firefox til at være på dansk. Når du vælger "Søg efter opdateringer" i fanebladet Tilføjelser, kontrollerer Firefox også, om der skulle være en opdatering til sprogpakken.

Hvis Firefox ikke kan huske dine tilpasninger, kan det skyldes en beskadiget fil. Du kan slette filen i Firefox' profilmappe. Firefox vil lave en ny standard-fil, når du starter programmet.

Klik på menuknappen i Firefox, klik på "Hjælp", og klik så på "Teknisk information". Klik på knappen "Åbn mappe" ud for "Profilmappe".
Afslut Firefox.
Slet filen xulstore.json i mappen, du lige åbnede. Start Firefox.
Hilsen Jørgen